Det där med att inte veta.

Inte en enda dag går utan att jag tänker på min framtid om vad jag vill göra/jobba med sen. Jag har ju saker jag gör på fritiden som jag älskar att syssla med. Det finns liksom ingen högskoleutbildning jag helt och hållet vill satsa på då jag inte vet vad jag vill. Men något jag skulle vilja göra är måla och fotografera mer, men också lära mig nya saker som att göra smycken, emaljera, keramik och photoshop. Men jag vill ju också kunna bil anställd till jobb sen så då jag vill läsa pr, kommunikation, fotografi, design och bildbehandling med. Så ja ni kanske förstår varför jag inte vet vad jag vill. Önskar man kunde sätta ihop sitt eget program! Vilken lycklig människa jag skulle vara då!! 

Kram på er!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0