Funderingar.

Så jag har ganska mycket tankar som virvlar runt i mitt huvud just nu, inget särskilt egentligen men kände för att skriva av mig lite. 

 

- På måndag börjar jag komvux, ska läsa historia och matte b. Jag är jättenervös, var väldigt längesedan jag pluggade på riktigt och vet inte om jag kan det länge. Får ont i magen när jag tänker på hur fruktansvärt dåligt jag mådde i gymnasiet. Hoppas innerligt att det går bättre nu.

 

- Jag behöver ett jobb, men att träff nya människor och lära mig ett nytt jobb känns väldigt jobbigt det med. Den sociala fobin är tillbaka och spökar men jag ska kämpa för att få ett jobb, för jag vill ju! 

 

- Jag vill ha ett MAC läppstift, helst i en mörk kulör, typ plommon. 

 

- OCH hur ska jag göra med mitt hår? Ska jag fortsätta att försöka spara ut det? Eller klippa av det i en fin frisyr? Jag skulle också vilja färga det i någon fin färg, men jag är för feg för det! Grått hår är ju så extremt fint!

 

- Jag behöver ha ny musik att lyssna på, tips?! 

 

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0