It's all too much.

Om jag måste beskriva mitt liv i ett par ord skulle det definitivt beskrivas med JAG VET INTE. Som jag skrev tidigare så skulle jag börja komvux denna veckan, jag läser historia på distans och matten får jag reda på imorgon om jag får gå på. Men jag började med historian igår och bara kände NEJ nej nej, skola är ingenting för mig. Så jag bestämde mig att inte fortsätta med distanskursen men fick istället panikångest över att jag inte ens testar. Men kände direkt att detta inte var något för mig. Jag vet inte vad jag ska göra! Ska jag testa eller hoppa av direkt så jag vet att jag kommer må bra istället för att må psykiskt dåligt som jag vet att jag kommer göra om jag fortsätter kursen. Om jag inte pluggar vid komvux blir jag arbetslös igen vilket betyder att jag måste skriva in mig i arbetsförmedlingen. Vad ska jag göra? Jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv och det är så jävla jobbigt. Jag är en person som vill ha kontroll över allt, men just nu har jag inte det eftersom jag inte vet vad jag ska göra i framtiden. Och jag kan inte gå runt och inte veta, jag orkar inte med det längre. 

JAG VET INTE! 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0