Tomhet.

Har precis läst klart Divergent serien, böckerna var helt okej, kanske lite för lättlästa men ändå spännande och läsvärda! Även fast det inte är favoritböckerna så blir jag att känna mig så tom när jag läst klart. Varje gång blir jag tom och lite ledsen för att det är över, men det är väll antagligen för att man på ett sätt blir fäst i karaktärerna som finns i boken och jag känner att det alltid skulle kunna finnas mer att läsa, böckerna känns bara inte klara för min del! Men jadu, vad skulle jag göra utan böcker! När jag läser böcker blir jag helt fri från stress och ångest som jag ofta brukar känna, att ta upp en bok och börja läsa och komma in i en helt ny värld som är mer spännande än vad mitt liv någonsin kommer att vara är helt ovärderligt. Att papper, ord och fiktionella berättelser kan betyda så mycket för mig är lite sjukt ändå.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0