2 veckor.

Imorgon så har jag bott i Jönköping i 2 hela veckor! Tiden har gått så fort och jag har fortfarande inte fått någon hemlängtan. Självklart saknar jag min familj och vänner men trodde det skulle kännas så mycket jobbigare än vad det gör. Kan nog bero på att jag alltid har mänskor runtomkring mig både i huset och i skolan. Trodde det skulle bli ett problem men än så länge går det bra! Skolan känns väldigt bra den också, intressanta och roliga lektioner, utmanande och kreativt. Jag är väldigt nervös över hur det kommer att gå och hur bra jag kommer att prestera men det kommer nog gå bra! En liten update från mig i Jönköping, kram <3 



Kommentarer
Karro

hihi kramis, det kommer gå så bra så <3

Svar: Tack! Miss u <3
Sandra

2015-08-30 @ 10:37:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0