Kaos.

Förra fredagen åkte jag och Nora ner till Jönköping för att på måndagen gå på intervju för en fotoskola vi sökt in till. Så vi passade på att kolla runt på staden och se hur den var under helgen. Själva intervjun kändes varken bra eller dålig så vi får se om jag kommer in, hoppas verkligen det! Och sedan på tisdagen var jag på en intervju för TPM Städ i Borlänge och jag fick jobbet! Så nu under torsdagen och fredagen har jag varit där, det känns inte riktigt som ett jobb jag passar till eller som jag skulle trivas särskilt bra med men jag får kämpa igenom den här sommaren helt enkelt. Och idag skulle jag egentligen fira Noras födelsedag med en lite hemmafest men känner att jag inte orkar. Har stressat och känt så mycket kaos den senaste veckan så jag stannar hemma och myser och kollar på mello istället. Tror det är det jag behöver, varva ner lite. Men trots mycket stress och ångest denna vecka så har den varit väldigt bra också! Nya vänner, bra framtidsplaner och tjänat lite pengar.

Tre bilder från Jönköping.
 
 
 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0